lördag 13 februari 2010

Tidigt upp och slö lördag!

Ja i morse åkte Ida och jag i väg kl 4...det skulle inte vara lov att ha bussar som går så tidigt på morgonen tycker jag!

Men i väg kom hon min lilla skidåkerska

Och tänk på fredag fyller hon 18 år!

Ida ska ha praktik på ett ställe som heter Rauland ski center,och det roliga är att det var där jag åkte slalom för första gången :0D

Jag har nästan inte gjort något i dag och det har varit så skönt. Har hatt lite lust att sy nu när mamma har sänt mig så fina tyger, men jag räknar med att jag år mer utvilad i morgon så jag kan vara lite kreativ då.

Har ni sätt att Panduro har super rea! (i alla fall här i Sverige) massor med tilda tyger och annat fint jätte billigt, jag har beställt en hel del och det kostade nästan inget, såna fynd gillar jag!

Lite bröllops planering sker här i mellan varven och i dag har vi bestämt bröllops menyn :0)
Inbjudnings korten kom här om dagen och skal sändas ut nästa vecka. När dom har kommet fram ska jag visa er dom.Vet att några av dom som skal få korten läser min blogg och jag vill inte att dom skal se dom innan dom får dom.

Efter att jag åt allt för mycket kolhydrater förra helgen har jag nu fått av av den extra vikten av vatten jag drog på mig. Så nu ska det bara gå ned och jag accepterar inga snedsteg för nu är det krig mot kilona fram till sommaren.

Jag förstår inte hur denna bilden på mig har kommet ut på netet, men men det är väl bara att leva med..hi hi!


I kväll är det del final 2 på melodifestivalen och jag hoppas verkligen den blir bättre än det eländet som var förra veckan.
Tänk redan en vecka sedan pappa och Juni var här, helt otroligt hur fort en vecka går.

Också har OS börjat och det är inte riktigt mitt favorit program, tur det går mest på natten.

Nej nu måste jag nog sluta, kram till er alla från mig!

1 kommentar: