torsdag 11 februari 2010

I väskan!

Här kommer inlägg nr två i dag. Jag har tyvärr huvudvärk i dag och den värkar inte ge sig tyvärr, men jag tar det lugnt så får vi se. Jag är i allefall inte arg/sinna och jag kan tillägga att jag var arg bare i ca 2 timmar så det var ingen katastrof. Jag är mycket sälla arg så jag behöver väll vara det i bland *ler*

Ringde till Arbetsförmedlingen innan för att meddela att jag inte längre var arbetslös och mannen jag pratade med var så trevlig och nästan hurrade så glad var han för att jag hade fått jobb. Sådana trevliga människor skulle det finnas flera av i värden tycker jag.

Nu på förmiddagen ska jag bara små pyssla lite i hemmet också ska jag mysa med lite tidningar jag fick av min pappas snälla sambo så hoppas jag min migrän går över så jag kan gå och jobba i eftermiddag.
Härligt med tidningar, jag älskar att sitta och bläddra i lugn och ro.


Till sist kom jag på en rolig/göy grej innan när jag städade min väska.
Jag tänkte att det säkert är flera en jag som har massor med saker i sin väska. Så nu får ni se min väska (just nu är det denna jag använder)


Här är allt jag hade i


Så här kommer en liten utmaning till alla mina blogg vänner

Vad har ni i väskan?
Barbro
Pia
Sylvia
Astrid (smykkas)
Nina (vit perle)
Halle dussen
Ellen
Yesheimen
Berit
Klaramell

Om jag har glömt någon så ber jag om ursäkt men det är bara att hänga på alla kan vara med som har lust och vill man inte så är det ingen fara.
Ha nu en fin dag alla som läser, och glöm inte min Pay it Forward tävling som finns lite längre ned. Dragning 14 feb.
Kram kram

4 kommentarer:

  1. hei Rachel.
    hatt litt data trel jeg,så har vært mye borte det siste døgn,men nå er jeg på nett,huff med psm sltså,jeg har ikke det,heldigvis,me min datter på 14 ,,huff å fy de dagene.
    så kjekt å få bolle oppskrift nå til fastelaven,
    skal si det er mye rart i vesker ja,tør nok ikke vise min inni hihihihi..må ta en opprydning først da,
    i kveld skal jeg på konsert,noe jazz og blues,så er spent.i er så heldig å ha et 5år gammelt kulturhus i arendal,mye bra der.
    skal se Kurt Nilsen i mars å ,det gleder jeg meg masse til.
    ønsker deg god bedring vennen.håper hodepine er vekk snart.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Er det ikke deilig å bare kunne pusle med sitt eget og i sitt eget tempo? Jeg har også en slik dag i dag. Gjorde først litt husarbeid for da kan jeg sette meg ned med god samvittighet.

    Jeg lover å fotografere vesken min og legge det ut på bloggen.

    Klem

    SvaraRadera
  3. Håper hodepinen gir seg snart. Ikke noe kjekt å ikke være i slag.... Koselig med litt hyggelig lesestoff ihvertfall. Liker veldig godt Rom 1-2-3.

    Vesken min tror jeg faktisk er ganske tom.... Håper jeg ihvertfall:-)

    Ha en fin dag, vennen!

    Klem

    SvaraRadera
  4. Ha ha. Du er jo en fining. Veska mi kommer i morgen. Håper virkelig den er anstendig nok til å vises på nett:-)
    Eller vil jeg ønske god bedring! Jeg skal bort i helga - på korpsseminar. Så hos meg blir det rolig. Men lover å komme tilbake til det med veska.
    Klem

    SvaraRadera