torsdag 4 februari 2010

Liten paus!

Hej alla läsare! Nu kommer det att bli en liten paus här hos mig fram till söndag. I kväll jobber jag kväll och kommer sova över på jobbet för jag jobbar dag i morgon och då är det inte lönt att åka hem. I morgon kommer min pappa och hans sambo från Norge så fram till söndag kommer jag att mysa och ha trevligt med dom :o)
Så ha en jätte fin helg så ses vi på söndag! Kram
Till sist får ni en bild på min tuffa dotter som badar isvak (skulle hennes mamma aldrig ha gjort)med skolan.

8 kommentarer:

  1. Da må du ha en kjempefin helg med litt jobbing og koselig besøk. Kos deg! Jeg melder meg heller ikke på isbading med det første:-) Hvertfall ikke frivillig! Men veldig tøft gjort av din datter.

    SvaraRadera
  2. Dattera di er tøff - det der hadde ikke jeg gjort!
    Kos deg med besøk i helga!

    SvaraRadera
  3. Tøff datter du har! Hadde aldri vurdert det en gang.

    Håper det fortsatt går bra på jobben. Kos deg masse i helgen:-)

    Klem

    SvaraRadera
  4. Ønsker deg en flott helg! Pakken er på vei til deg :)
    Veldig tøff datter, det der hadde aldri noen fått meg til å gjøre. :)

    SvaraRadera
  5. Uff og uff. Synes jeg kjenner kulden. Dette hadde ingen fått meg med på.

    Skjønner godt at du vil ha en pause, men gleder meg til du er tilbake på søndag.

    Ha gode vakter og kos deg med besøket fra Norge.

    Klem

    SvaraRadera
  6. Oj, det der så forferdelig kaldt ut, men riktig tøff er hun.

    Du har vunnet på min Pay it forward.
    Send meg adr din, så kommer det pakke i posten.
    ankaled@hotmail.com
    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  7. hei .
    å da må du ha hyggelige dager å kose deg masse.
    brrr å tøff en datter du har,det ville aldri jeg ha gjort.
    ønsker deg en herlig helg med dine.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  8. hei vennen,
    så godt å høre at du har hatt en vidundelig helg med besøk,nå må du slappe a å nyte dagen,
    her er sol å nydelig idag.kjennes godt ,ikke sett sola på lenge vi,bare snødd å snødd å vært kjempe overskyet,men i dag er en annen dag.
    ja du vet åra går fort,så neste sommer kanskje vi sees,men enn så lenge blogges i jo.ikke dumt det heller....
    ha en skjøn dag ,
    klemmer i lasse vis fra sylvia

    SvaraRadera