måndag 8 februari 2010

Pay it forward!

Jag hade som sagt så tur att vinna igen hos yesheimen. Detta var något som heter Pay it forward och innebär att jag ska skicka en present inom 365 dagar till dom tre första som lämnar en kommentar, men jag tycker som Yesheimen att alla skal ha en chans.
Så lämna en kommentar här under och du har chans och få en fin ting i posten. Jag drar vinnarna på alléhjärtans dag (14 feb)

På jobbet i dag har jag varit med om att ge cellgift till en liten söt flicka, det är otroligt vad duktiga barnen är. Jobbet er så otroligt varierat och intressant.



Ha en god natt alla ni som läser och glöm inte att skriva en kommentar så ni blir med på min tävling! Kram

7 kommentarer:

  1. Det er klart jeg vil være med i trekningen. Trist å måtte gi cellegift til små barn, men håper at det går bra med den lille jenta. Ha en fin kveld. (Men du har antakelig gått til sengs allerede:-))
    Klem

    SvaraRadera
  2. Skjønne bloggvenninne,
    Takker for kommentar på min blogg.
    Ja, jeg er veldig happy med salget.
    Lykke til i din krevende jobb.

    SvaraRadera
  3. Jeg hadde skrevet en kommentar selv utan tevling.

    Flott at du trives på jobben. Jeg er sikker på at du er den typen menneske som har mye å gi til andre.

    Klem

    SvaraRadera
  4. Jeg er imponert over hvordan du takler jobben din, jeg vet at jeg ikke hadde klart å jobbe med syke barn. Beundringsverdig!!!

    Kjempefint bilde forresten, du som har tatt det?

    Og selvfølgelig vil jeg være med i trekningen.

    Ha en fin dag i morgen!

    Klem

    SvaraRadera
  5. Åhh, du har en viktig jobb med store utfordringer. Men jeg kan tenke meg at du passer veldig bra til akkurat denne jobben. :)
    Det tyrkiske badet seå fantasisk ut. Heldige deg! Klem Ellen :)

    SvaraRadera
  6. hei vennen.
    så utfordrende jobb du har,mange skjebner å mange forskjellige liv,godt det finnes sånne som du ,som kan hjelpe dem..
    ønsker deg en god natt.
    natta klem fra sylvia

    SvaraRadera
  7. Takk for koselig helsing frå deg:)
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Nina

    SvaraRadera