måndag 22 februari 2010

Här igjen :0)

Hej alla, nu har jag gjort mina tre nätter och det gick super bra. I dag sov jag inte så mycket (måste vända dygnet igen) men jag är jätte pigg och har städat när jag kom hem, så skönt för då slipper jag det på min lediga dag i morgon.

Vet ni jag har ju inte riktigt hunnit med och berätta att jag har vunnit igjen (jag tycker nästan det är pinsamt) jag vann hos Smykkas (klicka på namnet så kommer du till hennes fina smykkes blogg)
Jag vann alt detta fina plus att jag van ett par öronhängen som jag fick bestämma själv. Så kul! Jag är så glad! Och ser fram i mot att få allt detta fina i posten!



Vet ni vad min svägerska är "Snövit", hadde jag ingen aning om, jag som trodde hon hette Hanne :0)


Och inte nog med det hennes dotter är en "Ballerina" helt otroligt vad man kan få veta på Facebook *ler*



(har inte hatt någon bild på lille Ella innan för jag viste inte om jag fick, men nu när den var på facebook går jag ut ifrån att det är ok att jag har med den här)
Hon är nydelig min lilla brors dotter och jag hoppas vi snart ses,det är allt för länga mellan gångerna tyvärr.

Nu snör det igen här,jag blir tokig! Men vet ni om bara 2 mnd är det slutet på april och då är det vår i alla fall!

Nu ska här göras kyckling klubbor och zatziki till middag!
Ha en super mysig kväll och tack alla för att ni läser min blogg och för alla fina kommentarer, dom värmer ska ni veta!

4 kommentarer:

  1. hEISANN,
    Så godt at du trives i jobben og at du klarer å jobbe om natten og at det føles greit for deg.
    Sender deg gode tanker fra her i snølandet.

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så mye med flott gevinst! Så gøy!

    Flott at nattevaktene gikk så bra og at du fortsatt trives:-)

    Ha en flott uke,vennen!

    Klem

    SvaraRadera
  3. Så godt å høre at du fortsatt trives på jobben, jeg blir imponert over alle dere som klarer å snu døgnet på hodet.

    Grattis med premiene, de er du vel unnt!

    Ha en fin dag, vennen!

    Klem

    SvaraRadera
  4. hei Rachel
    hehehehe må le litt...du skjønner jeg er ikke oldemor ennu,hihihi..men foreldrene til min mann er det,jeg er mormor jeg..er såå glad i de små..om du vil se min datters blogg står den på min side,min eldste datter heter tina å er snart 28år,har å en sønn på snart 27.og silje da som fortsatt bor hjemme på 14år.
    men å herlige ilder du viser av din svigerinne,en skikkelig snøvit,å nydelig lita ballerina,de er så herlige altså,stina går å på ballett,så kry så kry....
    deilig med fri kan jeg tenke meg,
    er jo uvant å jobbe netter,syntes du er riktig flink jeg,godt å høre st du trives der
    ha en flott dag min venn.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera