lördag 27 februari 2010

Får jag presentera fröken Rosa!

Ja så här blev min Tilda docka,och jag är jätte nöyd. Denna fröken får hete Rosa för hon har rosor på sin klänning.
Denna kommer att vara tilsalu och jag har valt vit klänning och vingar för jag vet det skulle passa in hos många-
Har tagit lite bilder men det kommer nya+ pris i morgon (ska ta i dags ljus)





I kväll ska jag göra chicken nuggets med tillbehör och så ska Micke och jag mysa och se melodifestivalen.


(bilden har jag lånat på bloggen LCHF och naturlig mat)
Vist ser det gott ut och det bäste av allt, lite kolhydrater :0)

Jag kommer tillbaka i morgon med ett längre inlägg,ha en super kväll alla fina där ute!

6 kommentarer:

  1. Så flink du er, Rachel.

    Skulle gjerne har vært med på en slikt måltid.

    Jeg er i rute, så øredobbene ble ferdige i går. Dermed blir det posten på mandag, som nevnt i går.

    Klem

    SvaraRadera
  2. Så gøy den lille Tilda-damen var:-) Blir nok ikke vanskelig å få den omsatt.

    Skal si du har flaks fortiden, Rachel:-)
    Tydeligvis inne i en god steam, så du får bare fortsette å delta på alt som dukker opp;-)

    Fant ikke adressen din på fb, så send den til meg på mail...best det.

    Ha en riktig god kveld...klem:-)

    SvaraRadera
  3. Åh, så nydelig dukken ble. Virkelig skjønn! Hadde jeg laget en sånn, hadde jeg ikke klart å selge den :)

    SvaraRadera
  4. hei på en lørdag kveld,
    nydelig den tilda er,du er såå flink.
    kos dere med god mat og hyggelig tv,er det finale i dag ?
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Det ble en kjempefin dukke! Ønsker deg en fortsatt god kveld!

    SvaraRadera
  6. Bøyer meg i støvet, vennen! Den var utrolig fin, tror jeg nesten må prøve meg på en selv jeg...

    I kveld har jeg laget Tilda bilder. Jeg har kjøpt en blokk med Tilda papir og paspotour, og nå har tre bilder kommet opp på kjøkkenet. Det ble både vårlig og fint, bilder kommer sikkert i morgen.

    Ha en fortsatt fin helg, vennen!

    Klem

    SvaraRadera