torsdag 18 februari 2010

En massa fint!

Titta så mycket fint! Nu kan jag göra massor med fina tilda saker :0)



Som jag sa skulle jag göra klart bröllops inbjudningarna och detta är baksidan, jag har använt en Tilda bröllops stämpel och jag tycker den är jätte söt.



Ja i morgon natt ska jag jobba min första natt på flera år, undrar hur det skal gå? Men det går nog bra.
Jag kommer att bo på sjukhuset hela helgen, det är inte lönt att åka fram och tillbaka.När jag har sovit färdig på lördag skal jag gå och träna på gymmet som finns på sjukhuset. Jag har varit och köpt års kort. Vatten gympan är svår att hinna med så då är det bättre att kunna gå och träna direkt efter jobbet.

Nu skal jag titta lite på Tv och det blir inte OS tror jag ;0)

Kramiz till er alla goa!

4 kommentarer:

  1. hei..
    så nydelige stoffer å saker du har fått deg,blir nok masse fint nå,herlig innbydelse du har laget.
    mye nytt på jobb for deg,
    går nok greit med natta skal du se,så kjekt å trene på jobb da.flink du er.
    ha en fin kveld,
    fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Det blir spennende å se etterhvert det du lager av de fine tingene du har fått. Når jeg ser invitasjonen blir jeg litt vemodig. Jeg likte veldig godt å holde på med bryllupsforberedelser. Kanskje vi må gifte oss en gang til? :)

    SvaraRadera
  3. All lykke med dine forberedelser.
    takk for hyggelelig kommentar hos meg.

    SvaraRadera
  4. For en spennende pakke - blir nok mye lekkert av dette! Stempelet var utrolig skjønt. Blir nok noen riktig flotte invitasjoner.

    Lykke til med både bryllupsforberedelser og nattevakt!

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvaraRadera