onsdag 17 februari 2010

Effektiv dag och god middag!

Ja i dag har jag varit effektiv och fått gjort massa saker som jag inte hinner när jag jobbar.

I går fick jag ett paket i posten från Barbro med denna fina bloggen "Barbros lille atelie" (klicka på Barbro så kommer du dit)
Jag hade beställt en sak från Barbro som jag tyvärr inte kan visa än för det är en present. Men något annat fint kan jag visa och det är ett jätte fint hjärta som jag fick av Barbro, tack snälla du jag tyckte jätte mycket om det och jag har hängt upp det på dörren till våran lilla toalett (man ska jo ha hjärta på do dörren)Se så fint!



Har varit i Västervik i dag på återbesök hos Ortoptisten och hon kom fram till att mina ögon har svårt och ställa om sig (orkar inte förklara och ni är säkert glada för att jag låter bli ;0) Hon ville jag skulle träna mina ögon med några glas som jag satte på mina glasögon och som jag skulle ha en timme varje dag. Och nu mina vänner ska jag bjuda er på ett gått skratt för så här snygg blir jag med dom på (snacka om erotik dödare)


(bilden bak hänger inte snett,det är jag som håller kameran snett.)

Har ätit en super god middag som bestod av kassler (rökt bog)gryta och cowslaw sallad
mmmums.
Och vet ni våran OS vinnare i skidskytte Björn Ferry äter också LCHF kost. Det är det jag säger jag tror på denna kosten!

I morgon ska Linus klippa sig och innan det ska jag följa med honom på cafe så han kan få en glutenfri semla som han är så sugen på, själv blir det bara kaffe med grädde.
I kväll ska jag nog titta lite på slalomen med älsklingen och dricka lite gått te.
Ha en fin kväll och kram till alla!

5 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk sett et mye penere bilde av deg, kjære Rachel.

    Nydelig hjerte du har fått, og skjønner godt at du satte pris på det.

    Flott å lese at du også følger med i OL, og jeg sender mine hjerteligste gratulasjoner til dere. Våre skigutter har stort sett vært en eneste stor skuffelse hittil.

    Jeg er like håpefull hver kveld.

    Kos deg med din kjære.

    Klem

    SvaraRadera
  2. Hi, hi, herlig bilde, Rachel! Veldig kledelig... Håper det hjelper:-)
    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvaraRadera
  3. Fantastisk flott bilde. Du får ha brillene på mens elsklingen er ute:-).
    Kos deg i kveld. Nå skal jeg sy. Deilig.
    Klem

    SvaraRadera
  4. Nydelig Barbro-hjerte. Og utrolig flotte briller. :):)
    Nå skal jeg lage meg te også og se på OL. Gratulerer med Bjørn Ferry! Kjekk kar! :)

    SvaraRadera
  5. Så fine briller, virkelig gledelig!!

    Så gøy at jeg vant i "pay it forward" hos deg, nå ble jeg kjempeglad!! Det hadde jeg ikke fått med meg!!

    Sender deg adressen min snart!

    Ha en fin kveld!

    klem

    SvaraRadera