söndag 14 februari 2010

Med kälek!

I dag är det alla hjärtans dag och den kommer nog inte firas så värst mycket här men lite extra kärlek blir det nog!

Jag vill ge er alla mina fina läsare denna bild och önska er en jätte fin dag!



Detta blir ett inlägg med massa kärlek! Jag vet inte om ni vet men jag har 4 syskon i Norge Anders 34 år Kenneth 34 år (inte tvillingar) och så har jag Marius 15 år och Marte 15 år och de är tvillingar. Av någon anledning så har jag inte så mycket kontakt med mina syskon men jag är mycket glad i dom och skulle önska vi kunde ses mer.
Mina små syskon var på bal i fredags och jag hittade dessa bilder på dom på facebook och som mycket stolt stora söster måste jag få visa upp mina stilige syskon.(Ska få bättre bilder av pappa senare också)

Min stilige bror Marius




Marius var med och anordnade balen, driftig kar det där och han går i stora systers fotspår!


Den vackra tjejen till vänster i ljusrosa klänning är min vackra syster Marte.





Jag känner mig mycket piggare i dag så nu blir det att sy lite.
I dag blir det träckning i min Pay it forward så om du inte har lämnat kommentar men vill vara med så gå in på inlägget längre ned. I kväll blir det träckning!

Ida och Linus mina fina barn mamma älskar er så otroligt mycket och jag hoppas ni får en fin dag!

Önskar en alla en super fin dag och jag vill speciellt önska min fantastiska mamma en kjempe fin mors dag, du är verdens beste mamma!

(detta var det endaste bilde jag hade på min nya dator och jag hoppas det är ok mamma)
Detta diktet er til deg mamma!

Kjære mamma
Da mødre ble til, var tanken ganske klar.
For mødre har noe i seg som ingen andre har.
De har en hånd som hjelper, de lytter & forstår.
De trøster deg gjerne, og blir når andre går.
Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg;
Den BESTE mamma i verden, det er jo nettopp DEG!

(fant det på bloggen till AnnaJohanna og syntes det passa så bra)

Kram kram

2 kommentarer:

  1. hei vennen
    nydelig bilde av din mamma,å dine søsken,
    egentilg litt samme skjebne vi,
    ønsker deg en flott alle hjerters dag,å morsdag,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Her var det masse flott å se. Nydelige kjoler på nydelige damer, og jeg synes bildet av din mamma var flott.

    Ha en fortsatt fin dag og jeg har ikke glemt det med vesken.

    Astrid

    SvaraRadera