tisdag 9 februari 2010

Så lliten så liten!

I dag har jag sett en liten pojke som bare vägde ca 750 gr, ja ni läste rätt så otroligt liten. Vi var en sväng på avd där dom förtidigt födda ligger och då passade jag på att titta. Hans lilla hand var nog inte större än min tumnagel, helt otroligt!

Denna bilden tycker jag passar, denna babyn är gjord av marsipan.



Tänk i morgon är det redan onsdag vad tiden går!

Tack snälla ni för era fina kommentarer om att ni tror jag passa på mitt nya jobb,det värmer ska ni veta. Jag gör så gott jag kan och mera kan jag inte göra. Och jag trivs så bra och det är så kul.
Önskar er alla en god natt, jag skal titta på Bygglov och sedan är det natti natt!

Kram till er alla!

8 kommentarer:

  1. Å - små babyer er bare magisk. Men så små må jo være helt spesielt. Ønsker deg en god natt og en fin dag på jobb i morgen igjen.

    SvaraRadera
  2. Helt utrolig at de klarer å redde sånne små babyer. De er så ufattelig små...og så utrolig nydelige:-)

    Klem

    SvaraRadera
  3. Har sendt deg en mail, vet ikke om du har sett den...

    SvaraRadera
  4. Å så utrolig liten. Det er ett mirakel at så små barn kan overleve, men det gjør de faktisk....fantastisk...håper det går bra med den lille gutten. Må si det er en tøff jobb du har, og det er bra det finnes mennesker som deg. Jeg hadde ikke kunnet jobbe med syke- hverken barn eller voksen.
    ha en herlig onsdag.
    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  5. hei i natten.
    utrolig liten,
    når min silje ble født var hun 1920g,å jeg syntes hun var lita...men i nabo kuvøsa var det en gutt på 800g.å han er blitt en stor gutt nå,det er et mirakel hver gang,
    herlig det bildet er,vakkert,en liten tommelise.
    ønsker deg en god natt.
    natta klem fra sylvia

    SvaraRadera
  6. Det må jo være fantastisk å se noe så lite. Utrolig at de kan være levedyktige.

    Du skriver så fint om jobben din, og det betyr jo at du trives.

    KJEMPEFLOTT!!!

    Klem

    SvaraRadera
  7. Å, det må være knalltøft å få en så liten baby. Så veldig små og sårbare. Nydelig bilde!
    Klem :)

    SvaraRadera
  8. Hei vennen!

    Det er godt du har troen på meg! Og jeg vet selv at jeg kan mye, men jeg er nok min verste kritikker. Når jeg så mye fint som dere andre lager, så setter jeg standarden høy for meg selv.

    Håper at du har hatt en fin dag!

    klem

    SvaraRadera