söndag 28 februari 2010

Helt otroligt!

Jag har vunnet igen! Tänk att det skulle ta nästan 40 år innan man fick någon tur, och då kommer allt på en gång. Jag är i allafall jätte glad och tacksam.
Det siste jag har vunnent är detta fina smycket från Randissmykker (klicka på namnet så kommer du till hennes fina blogg)


Inte nog med detta i fredags kom paketet med vinsten från Yesheimens "Pay it forward" och jag jag blev helt stum titta vilka fina saker jag fick!





Ib Laresen ljusstakar, super söte,ljus och super läckra servetter. Tusen tusen tack käre deg för allt det fina! Kram

Nu har jag tagit bilder på min Tilda ute så det är lättare att se hur den ser ut.







Priset på denne sötingen är 350 skr +porto

Om du är intresserad av att köpa denna eller beställa något annat så maila mig på
rachel.johnsen@telia.com

Nu ska jag sätta i gång och sy något nytt, kram till er alla!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Det er godt å ha litt flaks innimellom:-) Kjempegøy at det var nettopp du som vant det nydelige smykket til Randi. Og utrolig flott pay-it-forward-gave du har fått! Så koselig:-)

    Knallfin Tildaengel du har laget! Så flink du er. Ikke umulig at det kommer en bestilling fra meg:-)

    Ha en fin dag, vennen!

    Klem

    SvaraRadera
  2. Gratulerer så mye, Rachel. Nå kan du virkelig pynte deg. Det ser ut for at du er heldig med dine bloggevenner i Norge.

    Tilda er like søt i dag, men litt tynnkledd i snøen (ha-ha.

    Kan du sende meg adressen din på astr-sju@online.no?

    Klem

    SvaraRadera
  3. Gratulerer! Det er lekre ting som loddes ut og disse synes jeg passer akkurat til deg. Alt godt kommer til snille jenter. Og det er akkurat det du er: kjempesnill og meget omsorgsfull. Selvfølgelig skal du vinne!
    Klem fra Greta

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med alle fine gaver. Det er deg vel unt! :)

    SvaraRadera
  5. Hei. Ja skal si du har hatt vinnerlykke i det siste. Herlig smykke du har fått, det likte jeg kjempegodt.
    Og så nydelig Tilda du syr, nydelig skal jeg si.

    Godt du likte gaven fra meg.

    Ha en fin-fin søndag.
    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  6. Hei på deg :)
    Så koselig at du tittet innom min blogg og blir med på konkurransen :)
    Nydelig gave du fikk av yesheimen :) Jeg var også heldig å ble trukket ut hos henne, og fikk en nydelig gave jeg også :)

    Vil gjerne følge din nydelige blogg også :)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvaraRadera
  7. hi hi ser Tina var her før meg,
    åå så heldig du var igjen,men det er du så fortjent,tror du skal spille lotto nå vennen,du er liksom i en stim av gevinster.
    tusen takk fr hilsen hos meg,ja vi bor herlig til,koser oss her,
    å nå venter jeg så på våren..
    ønsker deg en nydelig kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  8. Så heldig du er! Smykket fra Randi er jo bare vakkert!
    Kul dame du har sydd!

    SvaraRadera