torsdag 18 februari 2010

Lite mode!

Sitter här med min kaffe kopp och har varit inne på ett par sider med kläder som jag verkligen kunde tänka mig, romantisk och mysigt!

Detta är från Container.Så söt!






Detta är från ett Norsk märke som heter ChillNorvay och som jag aldrig har hört om men kläderna var super mysiga.







Jag törs inte tänka på vad dessa god bitar kostar men drömma kan man jo göra. Jag har ju några kilon att bli av med först, och jag kan rapportera att vikten går nedåt :0)

Fick nyss sms om att mitt paket från Panduro har kommet, gud så spännande! Jag köpte ju en massa på rean. Ska strax sticka till affären och hämta paketet.

Planerna för denna lediga dag är!
- Göra klart och skicka bröllops inbjudningarna
- En sväng till apoteket
- fika med Linus
- städa toaletterna
- troligen lite pyssel med dom nya sakerna från Panduro
Så denna dag kommer nog att gå den med!

Önskar er alla en super fin dag! Klem klem

6 kommentarer:

  1. Høres ut som om dagen kommer til å fly! Men det hørtes gøy ut, alt, utenom å vaske toalettene! Jeg driver og tømmer vaskekjelleren for klær. Neste uke har vi vinterferie her på vestlandet. Da er det greit å ikke ha tusen skittenklær...
    Kos deg med dagens gjøremål.
    Klem

    SvaraRadera
  2. hei Rachel
    ja du har funnet noen herlige klær der,de er nok ikke av de billigste,men det går an å unne seg litt av og til,for de går aldri av moten
    Vår Staude vert i frokost tv på tv2 norge,ja hun ruker are disse klær,nydelig alle sammen.
    mye å gjøre i dag du.
    os deg litt å.
    ønsker deg en flott dag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Nydelige klær å drømme seg bort i. Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  4. Ja, sant de har masse fine klær?? Jeg mistenker at koster der etter, men man har jo alltids lov til å drømme.

    Håper at du har hatt en fin dag, vennen!

    Stor klem

    SvaraRadera
  5. Elsker klærne til Container og Chill! Skulle så gjerne hatt meg en kjole fra Chill... Har jo en fra Container allerede, men skal sagtens få plass i skapet til en til...

    Ha en fin kveld, vennen!

    Klem

    SvaraRadera
  6. Masse flott du viser, men så er det dette med prisene da.

    Drømmer er heldigvis gratis. Kos deg med tingene fra Panduro. Min pakke derfra kommer i neste uke.

    Skal du ikke se på OL i kveld?

    Jeg heier på både Norge og Sverige, jeg også. Virkelig synd med Anjas fall. Hun er jo supergod.

    Klem

    SvaraRadera