tisdag 16 februari 2010

Blogging och OS!

Just nu ligger jag och bloggar i min säng och bredvid mig har jag två goa katter och en älskling som tittar på OS. OS eller OL som det heter i Norge är ju inte mitt favorit program på tv så då är det tur att jag kan blogga.

I dag har jag fått göra mycket ensamt på jobbet och jag tycker det har gått ganska bra och jag känner att det går bättre och bättre och att jag har lärt mig massor redan.

I och med att jag inte har några nya bilder att lägga in så blir det lite mer bröllops detaljer. Viste ni att Halens sälger brud klänningar och skor?

Dessa skor tyckte jag var jätte söta




Denna brud klänningen hade dom också och jag tyckte den var mycket romantisk och vacker.



Ja det blev lite bröllop i dag med ;0)
Jag har faktisk sytt lite i helgen men det fattades lite saker så jag kunne inte göra klar hönan som jag har börjat på, så därför får ni ingen bild än.
I morgon skal ni få se något fint jag har fått i posten i dag.
Tack alla ni som lämnar kommentarer här hos mig, jag blir så glad!

God natt till er alla som läser min blogg, kram kram!

4 kommentarer:

  1. god kveld vennen.
    koselig du har det med blogging,her i huset er det ikke mye OL titting,heldigvis,
    så bra at det går så bra på jobben din,skjønner du blir sliten,
    hyggelig å se på brudesko og kjoler,
    ønsker deg en god natt,
    natta klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Heisann.
    Nydelige sko og kanllfin kjole. Nesten så jeg får lyst å gifte meg igjen. Men med verdens beste mann er jo ikke det nødvendig:-)
    Her blir det heller ikke OL-titting. Sitter også på bloggen og koser meg heller.
    Ha en god natt!
    Klem

    SvaraRadera
  3. Det blir ikke så mye OL-titting her heller... Bare en liten oppdatering i ny og ne.

    Så flott at det går så bra på jobben:-)

    Nydelig kjole og sko... sukk...

    Klem

    SvaraRadera
  4. Nydelige sko og kjole. Jeg fikk sydd kjolen min i Kina etter mål. Betalte bare 1000,- Kjolen satt som et skudd og den er utrolig vakker. Selgeren fant jeg på Ebay. Mange vakre kjoler og velge mellom :)

    SvaraRadera