måndag 15 februari 2010

God morgon!

Ny vecka och ny dag! Jag ser fram i mot att jobba i kväll.Denna vecka jobbar jag måndag, tisdag har sedan ledigt fram till kl 21 fredag kväll. Skönt med så långt ledigt. Onsdag blir det fullt upp ändå, tandläkaren med Linus också ska jag till ortoptisten på återbesök. Micke måste följa med då för jag ser nästan inget efter att ha blivit droppad i ögonen, det var jätte läskigt.Ska kolla med henne om det är ok för mig att ha linser, i bland är det jobbigt med glasögon och då skulle det vara bra att kunde byta.

Torsdag och fredag ska jag bara pyssla här hemma för det behövs, det blir inte så mycket gjort når man är borta ca 10 timmar pr dag.
I helgen jobbar jag 3 nätter och det ska bli spännande att se hur det går för det var så länge sedan jag gjorde det.Jag och min handledare skal passa på att gå igenom en massa och det är ju perfekt att göra när det är lugnare.

Här ska ni få en sång som jag tycker har en fantastisk bra text och som är vacker.

Klicka på sångens namn "En del är vackra när dom dör"

Har suttet och tittat lite på brud klänningar bare för skoj, det är inte meningen att jag skal ha någon,men titta kan man. Här är några jag tyckte om.
Här är min absoluta favorit, enkel och vacker.



Ja det blev bara den bilden för jag sitter vid Mickes dator och vet inte vart dom andra bilderna tog vägen tyvärr.

Nu måste jag fixa mig lite för jag skal i väg och jobba. Sover på jobbet i natt så nu blir det inget inlägg för i morgon kväll.
Ha en fin dag och kram till er alla!

6 kommentarer:

  1. Vil bare innom for å ønske deg en fin dag, vennen!

    Ha en fin uke!!

    klem

    SvaraRadera
  2. hei,
    grattis til vinnerne under her,
    nydelig brudekjole da,moro å se på sånt,da kan en drømme seg litt bort,
    ja du har travle dager nå,men deilig å være i jobb igjen tenker jeg,
    ønsker deg en herlig dag,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Nydelig brudekjole! Blir spennende å se hva du velger.

    Godt med litt fridager innimellom for deg nå. Det er mye som skal gjøres hjemme og:-)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem

    SvaraRadera
  4. Så deilig med mye fri. Kjempefin brudekjole. Det er jo bare kjempegøy å få lov til å drømme seg bort i sånne flotte kjoler. Lykke til med valget. Det er sikkert ikke bare lett. Ha en fin uke.
    Klem

    SvaraRadera
  5. Ønsker deg en riktig fin uke, Rachel.

    Omsider har jeg lagt ut innholdet fra min veske på bloggen min.

    Du tar sikkert en titt innom i morgen kveld.

    Klem

    SvaraRadera
  6. Jeg er enig med at den brudekjolen var aldeles nydelig. Drømme kan vi gjøre så mye vi vil. Lykke til: )

    SvaraRadera