fredag 15 januari 2010

Trött!

Ja nu är jag riktig slut efter intervju och shopping runda utan så mycket shopping :-)
Ville bara titta in för att tala om att intervjun gick bra och det kändes som det var ett ställe jag skulle trivas att jobba på. Jag fick reda på att det var 40 stk som hade sökt och att det var jag och 5 till som fick komma på intervju.Så två får jobb och fyra blir utan, hoppas verkligen jag får jobbet! Hon jag var hos skulle ringa på torsdag så nu är det bara och vänta...så spännande!

Nu ska jag bara vila och mysa med älsklingen framför tv, i kväll är det Skavland och han är best!

Ha en fin kväll och kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Så bra at intervjuet gikk fint! Og det er jo kjempeflott å bare bli plukket ut til intervjuet blant så mange søkere. Jeg tror du får jobben, jeg:-) Ser for meg at du er perfekt til å jobbe med barn. Virker så snill og god.... Ja, er helt overbevist om at du får den:-)

    Kos deg i kveld!

    Klem

    SvaraRadera
  2. Krysser fingre for at jobben er din! Uansett er det jo flott å bli plukket ut blant 40 søkere! Ikke verst, bare det!
    Ha ei flott helg!

    SvaraRadera