söndag 31 januari 2010

Söndag morgon!

Gick upp kl 07:00 då mina goa små katt pojkar började bli lite oroliga,de brukar bli det på morgonen. Kände mig såpass pigg att jag tyckte det var lika bra att stå upp. Då blir det lättare att somna i kväll (ska ju upp kl 04:30 i morgon)
Har nu tittat runt på netet en stund och läst en massa fina bloggar.
Detta med bloggandet är verkligen helt toppen. Man får massor med inspiration,tips och så får man nya underbara vänner som är guld värd och som lämnar fina kommentarer och uppmuntrande ord som verkligen glädjer jätte mycket.
Så tack alla ni som lämnar kommentarer, ni är best!
Denna vackra ros är till er!



Ja vad vill då denna dag bringa?
Jag har inga planer, tror jag skal bara mysa och ta det lite lugnt.Får ge mig ut i kylan - 18 grader brrr och hämta Linus som har varit hos en kompis på Lan (de spelar dator spel tillsammans) men sedan håller jag mig inne.

Det är inte bara vi människor i huset som gillar varme, små pojkarna ligger och myser!



Ha en toppen dag!

5 kommentarer:

  1. god morgen Rachel
    ja det er såå sant det du skriver om blogg å venner.koselig,
    ja nå er det ikke lenge til jobb med deg,
    går nok så greit skal du se,
    skjønne katter.
    her snør vi ned,kommet så masse i natt å det bare fortsetter å dale ned,å blåser.
    ønsker deg en flott søndag vennen,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Ja, det er mange hyggelige mennesker rundt om i Blogglandia:-) Selv om jeg må innrømme at jeg faktisk begynner å bli litt lei av blogging....

    Ønsker deg masse lykke til i morgen! Det blir en spennende dag!

    Klem

    SvaraRadera
  3. Det er mange hyggelige blogger, ja!
    Lykke til i morra, det blir spennende!

    SvaraRadera
  4. Hei! Takk for koselig innlegg hos meg:-) Jeg brukte først grunning som stopper olje fra treverket å komme igjennom, deretter tre strøk med Lady vannbasert maling for treverk, i glansgrad 40.Håper det var til hjelp:)) Klem Camilla

    SvaraRadera
  5. Ja, det er mye spennende med blogging, men det tar sannelig tid.

    Lykke til i morgen. Jeg krysser fingrene for deg.

    Klem fra Astrid

    SvaraRadera