måndag 25 januari 2010

Jippi!

Jag fick jobbet och börjar på måndag :o)
Så min tid i skolbänken i dag blev bara 1 timme, känns så otroligt roligt och jag är jätte glad.

Jag måste erkänna en sak, jag har varit på Mc Donalds i dag och det är ju inte det bästa för min kost, men det beror på dålig planering och lite dålig frukost.Det är a och o att planera dagarna lite när man äter annan kost en resten av befolkningen. Det är svårare när man jobbar så nu gäller set att ligga steget föra till veckan.

I brist på annat får ni här en underbar bild att drömma till. Kram på er alla!

10 kommentarer:

  1. Grattis, Rachel. Dette må du feire.

    Savner kommentar fra deg på bloggen min.

    Klem

    SvaraRadera
  2. Å, så fantastisk! Gratulerer så mye, Rachel! Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne:-) Og på en dag som denne er det lov å skeie ut med Mc Donalds. Kos deg!

    Klem

    SvaraRadera
  3. Gratulerer med jobben.
    Feire med måte!!

    Klem fra her

    SvaraRadera
  4. TRALLALA TRALALA LA LA....Å GRATULERE SÅ MASSE,
    så deilig,men skulle bare mangle at en dame som du ikke fikk jobb,tenk nå er alle bekymringer ang jobb borte,er såååå glad på dine vegne...
    klart du har lov å skeie ut,vi er jo bare mennesker.
    stor klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Gratulerer så mye, Rachel. Det var superflott at du fikk jobben. Veldig glad på dine vegne. Klem :)

    SvaraRadera
  6. Gratulerer med jobben. Så flott. Og tusen takk for mange koselige hilsener på bloggen min. Klem!

    SvaraRadera
  7. Så fantastisk! Gratulerer så mye!! Det hjalp at vi krysset fingre!
    Det måtte da være lov å feire på McDonalds?!
    Ha en flott kveld!

    SvaraRadera
  8. Gratulerer med jobben, så glad på dine vegne!

    Hva skal du jobbe med egentlig? Det har tydeligvis gått meg hus forbi!

    Og jeg er enig med de andre, det er lov til feire på en dag som dette

    Ha en fin kveld!

    Stor klem!!!

    SvaraRadera
  9. Ett jätte GRATTIS till jobbet och hoppas du kommer trivas. / Anna

    SvaraRadera
  10. Hei!

    Du kan ikke bare trykke på denne linken.
    Du må kopiere den og lime den inn i adressefeltet. Jeg forsøkte det og det funker det.. Og da kommer du rett inn på hvor det står skrevet om 3 kolonner.

    forsøk igjen og fortell meg hvordan det går.

    Stå opp kl 04.30, gud bedre meg... Det tror jeg hadde vært vanskelig selv for meg..

    Ha en fin dag

    SvaraRadera