söndag 3 januari 2010

Suck!

sitter här och hade lite planer på att komma i gång med mina Tilda tomtar men suck jag inser att det behövs lite lugn och ro runt mig när jag skal börja och just nu sitter jag i köket och Linus sitter i stora rummet och tittar på motocross och jag kan inte koncentrera mig så jag packar ned tomtarna igen och vem vet det kanske känns bättre i morgon :)
Så här ska dom se ut när dom är klara.


Så här ser det ut nu ;)



I dag har jag entligen kommet mig ut i friska luften och det var jätte skönt, jag passade också på och gå förbi min kära vän Christina och tog en kopp the, jätte mysigt!
I morgon kommer Ida hem och då ska vi gå och simma och jag skal köpa 10 kort till vatten gympan. Den börjar igen näsa måndag och jag hoppas det ska hjälpa lite på min spända kropp.

När det gäller kosten så går det jätte bra och jag har inte det minste sug efter socker och kolhydrater. Har redan blitt av med 1 kg (vatten) det känns som jag är på rätt väg :)

For er som funderar på att prova denna kosten så ska ni gå in på LenaBeatrices blogg
Adressen finns hos mig oppe till höger. Hon har gjort massor med frukost förslag och kommer efter hand lägga in både lunch och middags förslag. Detta gör det mycket lätt att följa. Toppen LenaBeatrice!
Nej nu ska jag titta lite på tv tror jag, sliter lite med mina spänningar så det blir nog spikmattan!

Tillsist vill jag tacka alla mina nya vänner för jätte mysiga kommentarer, ni er toppen och jag är så glad att jag har lärt känna er.
Massor med kramar till alla som läser min blogg!

3 kommentarer:

  1. De nissene kommer til å bli kjempefine! Men man trenger ro og fred for å komme i gang med sånne prosjekter.

    Vanngymnastikk er gøy! Det er lenge siden jeg har prøvd. Og så bra at det går fint med dietten din. Bra start på det nye året:-)

    Jeg tar forresten imot bestillinger på tekstilbilder, holder på med en del nå. Har jo omsider funnet fram symaskinen igjen.

    Klem

    SvaraRadera
  2. Det blir nok fine nisser!
    Ha en flott kveld på spikermatta!

    SvaraRadera
  3. hei min gode venn.
    herlige de tilda blir,
    forsøk i morgen igjen.
    koselig med venninner du kan kose deg med en kopp te hos..
    flink du er med maten,deilig når det går nedover.
    i dag har jeg å vært flink.
    spist tunfisk med rømme nam nam,å egge omelett med fløte og skinke,
    magen blir ikke så oppblåst da.
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera