fredag 29 januari 2010

Så glad

jag blir så glad for alle gratulationer och kommentarer jag får ni är så gulliga-
Och du Sylvia jeg har sent deg mail, og bunaden på bilde hade inte mamma sytt det var bara en bild jag hade hittat.

Jag har i dag varit i väg till min underbara frissa Mona och det är så underbart att ha fått klippt sig (måste ju se sån någorlunda ut när man börjar nytt jobb)I morgon ska jag färga håret och så ska nå få en bild på nya frisyren :o)

Har ni några saker som ni er lite extra glada i, här kommer några av mina.
Denna gamla fjöla/skärbrädet har värt min mormors og den hänger nå i mitt kök.Jag tycker väldigt mycket om den.



Här är en broderad bild som min mamma har gjort till mig, den är också väldig fin.Jag fick den under en svår tid så den betyder mycket för mig!


Till sist vill jag visa en akvarell som Ida målade när hon var liten, hon är konstnärlig och kunde bli mycket duktig men just nu är hon inte intresserad, hoppas det kommer när hon blir äldre.



Nu börjar tv kvällen här hemma, Micke och jag har fredag som tv kväll då är det mycket bra för oss gamlingar *ler*

Kram kram!

1 kommentar:

  1. He he, fredagskveld er TV-kveld her og. Egentlig er hver kveld TV-kveld...
    Så flott bilde mammaen din har brodert til deg, og så koselig maleri du har spart på!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera