söndag 15 augusti 2010

Varmt!!

Det är otroligt varmt här för tiden,man sitter still och svettas phu!!
Jag har inte kommet i gång med några trolldegar än men det blir nog snart,bara det blir lite svalare. Jag har i allafall fått klippt mönster till godnatt ängel som jag skal sy.

Om en timme skal jag hämta mina älskade barn och sedan blir det taco mys och sex and the city 2 fimen (jag och Ida skal se den)
Min älskling håller på for fullt med renoveringen i stora rummet och det kommer att bli supert!

Ha en fin söndag kväll!

















Min käre mor på Jomfruland!

3 kommentarer:

  1. hei.
    ja det er varmt om dagen,såå herlig,en må bare nyte det ,ikke lenge til høsten kommer med stormer å regn,
    nydelige bilder,elsker jomfruland.
    ha en koselig kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Vi har hatt det varmt her også, og det har vel godt i langsomt tempo. Men det er godt å kunne vrenge av seg litt tøy og bare nyte disse sensommerdagene.

    Du får sikkert laget masse fint i trolldeig når høsten kommer for fullt.

    Klem fra Astrid

    SvaraRadera
  3. Takk for gode ord på bloggen min....det gjelder å nyte ikke sant....Jeg gleder meg til å se det du skal lage av trolldeig......på mange måter er høsten en utrolig fin tid. Personlig syns jeg hverdagene er fine...da opplever man kontrastene mellom arbeid og fritid. Ha noen fine dager nå i det deilige været...tenk sommeren kom sent men godt...klem

    SvaraRadera