tisdag 24 augusti 2010

Det går framåt :o)

Ja det går framåt både med vin-helge och med mig!  Tack alla omtänksamma bloggvänner för era hälsningar det betyder mycket för mig skal ni veta!

Jag är faktisk snart klar med vin-Helge så i morgon blir det nog en bild så ni får se hur den blev :o)
Jag har en hel del som jag vill sy just nu och i dag skal jag och Carina träffas och sy. Hon skal sy färdigt sin Tilda  och jag skal sy ängla hjärtan som jag skal ha med mig om jag ska vara med på höstmarknaden i Vimmerby. Det er en bra terapi och sy och pyssla. Carina och jag gjorde trolldegar en dag men dom är inte målade en så ni får vänta lite till på resultat bild.

















I dag blir det en bild på två otroligt roliga och fina fat i glas som vi var och tittade på när vi var i Norge, ja det var så klart massor av fint att se. Vet tyvärr inte konstnärens navn.

Kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Håper du føler deg bedre i dag.-gleder meg til å se bildet av syproduktet ditt når du er ferdig.Du lager så mye fint.

    SvaraRadera