lördag 14 augusti 2010

Te och tankar!

 Först till alla er som är sugna på att baka Ananas kakan gör det ni kommer inte ångra den är toppen!


Ja så är det blivit lördag, dagarna går så otroligt fort tycker jag. I går var jag hos min läkare och han har sjukskrivet mig i 2 veckor med besked om att vila, göra roliga saker och att ut och promenera.
Så nu sitter jag här med min te kopp och funderar på vad jag vill göra som gör mig glad. Blogge är jo en sak det gillar jag jo så det kommer jag att göra.
Men jag har funderat på att göra trolldeg, jag tycker det är så otroligt roligt att göra trolldegs figurer. Att forma är mig grej och mest av allt skulle jag vilja göra saker i keramik, men det går ju inte när jag inte har någon ugn.Men en dag så ska det nog bli det med :o)

Promenader har jag gått varje dag denna veckan så det har jag kommet i gång med!

Så det får bli trolldeg i dag och jag kommer så klart att visa er vad jag har gjort.


När det gäller min nya kompis älgen så var det så att min snälla kompis Carina bjöd med mig på älg safari för att uppmuntra mig lite, och det var verkligen toppen. Här får ni flera bilder. Kram på er!

















































2 kommentarer:

  1. Det var leit å høre at du ikke er helt frisk, og det er nok klokt å følge legens råd.

    Det skal bli spennende å se hva du lager av trolldeig, og jeg ønsker deg riktig god bedring.

    Klem fra Astrid

    SvaraRadera
  2. Elgsafari høres (og ser) morsomt ut!
    Du får ha god bedring, gå masse turer og komme til hektene igjen!

    SvaraRadera