lördag 20 mars 2010

Sy rummet är ockuperat!

Ja det är ingen ide att sy nu i helgen för i sy rummet har 4 tonårings killar flyttat in och har lan.

Men det är trevliga killar så det gör inget,det viktigaste är ju att dom har kul.
I dag har jag varit på en liten by runda. Jag skulle köpa hudfärgat tyg till mina Tildor men det var inte lätt att hitta. Men i en affär hade dom lakan som var perfekt i färgen och det blev jo jätte billigt också,toppen!
Jag har okså köp två av presenterna som jag skal skicka i väg (vinsterna i min Pay it forward) Så Berit och Sissel snart kommer det pakke i posten (når jeg bare har fått sent den ;-)
I går köpte jag mig en liten påsk grupp att ha på köksbordet, tyckte den var så söt!
Nu skal jag gör hemma gjord pizza till oss och killgänget på syrummet! Ha en mysig lördag kväll! Kram kram

4 kommentarer:

  1. hei vennen.
    så koselig de guttene har det,godt de kan holde på med ting de liker.
    herlig påske gruppe du har pyntet meg,
    å heldig som fant et laken du kunne bruke,
    kos deg masse i helga,det fortjener du,
    så koselig at du tittet på samme engel som jeg kjøpte,
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem tl deg min kjære blogg venn.
    fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Gleder meg til pakken kommer i posten! Kjekt med noe annet enn bare regninger!

    Kjempefine påskeblomster!


    Ha en fin helg!

    Klem

    SvaraRadera
  3. Så heldige de guttene er da. Selv har vi vært på en herlig skitur idag med strålende sol. Ha det godt så lenge.

    SvaraRadera
  4. Hei på deg :-)

    når jeg ser påskegruppen din får jeg så lyst til å pynte til påske!!
    Fant en kjempfin grønn duk til 35 kr i går, og jeg vet at jeg får en påskegruppe av min datter, som hun skal lage på skolen til uka. Hun har blomsterdekorasjon som valgfag.

    Blir alltid så inspirert til å gjøre det litt triveli' hjemme når jeg leser bloggen din, du er så flink med den slags :-)

    Klem til deg

    SvaraRadera