söndag 7 mars 2010

Ishockey!

Ja i dag har jag och Linus varit och tittat på och träffat ett av sveriges bästa hockey lag. LHC!
Vi var bjudna dit av Cancer stiftelsen och det var för sjuka barn och för oss som jobbar med dessa barn och våra familjer.
Själv är jag inte det minsta intresserad av hockey men jag tyckte detta var en rolig grej jag och Linus kunde göra samman. Och det var verkligen trevligt. Och så var det jätte kul och se proffs träna. Efter träningen fick barnen vara med på isen och här har ni lite bilder.
Linus är killen i den gråa rutiga jackan.

Jätte mysig förmiddag och Linus var nöjd fast han inte hejar på LHC, han är ju HV71 fan!

Det var någon som frågade mig var jag hade fått flug bilderna och dom har jag fått på min mail från en kompis.

Nu ska jag faktisk baka lite,jag skal ha pyssel träff här på tisdag och då måste jag ha något att bjuda på vet ni. Jag funderar på att baka släta norska bullar och någon kaka. Vi får se vad det blir!

Ni får ursäkta datumen på korten men det är min kära Micke som envisas med att han vill ha datum på dom, och jag glömmer ju att stänga av den funktionen när jag tar kort tyvärr.

Önskar er alla en super mysig söndags kväll och kram på er!

6 kommentarer:

  1. Heisann,
    så godt å se at du er kommet i bedre strøk og at du har fått oppmuntring fra dine blogg venner.
    Sånt varmer.
    Etter en god dag på isen smaker det med noe søtt tenker jeg.
    God søndag til deg.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som dere har hatt en fin dag. Headeren din ble flott :)

    SvaraRadera
  3. Så flott header du har fått deg! Stilig!

    Høres ut som dere har hatt en riktig trivelig dag:-)

    Klem

    SvaraRadera
  4. Hei. Både ser- og høres ut som en koselig dag for mor & barn. Dett er sånn som barna husker, og lever lenge på de gode minnene.
    Ønsker deg fortsatt god søndagskveld.

    Klem Ann<3

    SvaraRadera
  5. Heia,
    Lagt inn et lite svar på ditt spørsmål "inne hos meg"..

    SvaraRadera
  6. Hei hei :)
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Ja man må bare nyte dagene nå som de er små :)
    Husker jo selv hvor kjedelig det var å leke med mamma og pappa i tenårene;) hihi, men sånn er det jo :)

    Så kuult å få være med på Hokey kamp da:)
    Er ikke særlig intressert i den sporten jeg heller, men det er jo litt spesiellt da:)

    Ønsker dere en nydelig uke :)
    Klem Tina

    SvaraRadera