tisdag 8 december 2009

Trött!

Ännu en grå dag jag hoppas det snart kommer lite snö så det blir lite ljusare.
Jag har varit jätte trött i dag känns som att jag inte har sovet riktig i natt men det tror jag att jag har, hoppas det blir bättre till i morgon för då ska jag jobba!

I går var jag i Hultsfred hos min underbara frissa Mona och fick äntligen klippt mig (det är min julklapp till mig själv:-))
I dag färgade jag håret mörkbrunt som jag brukar (jag är jätte grå) men jag är inte riktigt nöjd för där jag är grå blir det ljus brunt,men men det är väll bara att leva med.
Här är jag med ny frisyr (utan glasögon för dom blev bara blanka)


I kväll ska jag på klubb kväll på Intersport och handla julklappar,ska bli kul! Jag är snart klar med alla julklapparna,skönt! Jag älskar att köpa och ge julklappar (även att få julklappar ;-)
Nästa år tror jag jag ska göra ett fint pepparkakshus,här får ni två fina som inte jag har gjort tyvärr!

Bilden är från tidningen Sköna Hem


Bilden är från Saltökvarn.

Önskar er en fin kväll! (Jag kanske tittar in senare)

3 kommentarer:

  1. hei.
    så fin du ble på håret vennen.
    deilig å få klipt seg.
    ja vi lengter etter snø å vinter vi å.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Veldig fin frisyre og flott farge til deg! Det er deilig å gå en tur til frisøren av og til. Skulle absolutt vært en tur jeg og. Det begynner å bli litt grått innimellom...

    For noen lekre pepperkakehus! Vi får se til neste jul. Årets pepperkakehus er ikke mye å vise fram...

    Klem

    SvaraRadera
  3. Hei:)Kjempeflott frisyre,og farge:)
    Å pepperkakehusene var lekkre:)

    Ha en fortsatt fin kveld

    Klem Nina

    SvaraRadera