lördag 19 december 2009

God kväll i stugan!

Nu är det rent och fint och sista pyntet är på plats :-)
Mina allra finaste tomtar har kommet upp och det är min fantastiske mamma som gjorde de till mig för några år sedan och dom är så mysiga.






Jag pyntade kök stolarna också så här blev det (lite dårliga bilder tyvärr)



Min älskling har blivit sjuk han stackaren, förkyld och feber. Hoppas jag klarar mig!
Nu skal jag sitta och titta på andra gode vänners fina bloggar innan jag går ned och myser med min sjukling. Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. åååå så herlige nisser du har,
    deilig når julestemningen siger inn.
    kos deg masse.
    god bedring til mannen,ikke godt å være syk,
    stor juleklem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Så flotte nisser mammaen din har laget! God bedring til mannen, får håpe du holder deg frisk!

    SvaraRadera