måndag 4 november 2013

HillBilly Goat soap

HillBilly Goat Soap!

Nu har ni möjligheten att genom mig kunna beställa dessa fantastiska  naturliga tvålar som görs av svenska Maria i USA.
Jag har helt gått över till att bara använda dessa till både mig och hunden. Jag fick tipset att Oceanside Spa Hair, Face and Body Bar var suverän till att tvätta håret i. Och jag håller med. Har du problem med hårbotten så prova denna suverän!  Och det bästa av allt du behöver ingen balsam.





Handgjorda 100% naturliga tvålar med ekologiska örter, eteriska oljor, västafrikansk palmolja som inte skadar djur el skövlar naturen, på en bas av get eller kokosmjölk.

Denna använder jag till min naken fis och hon blir sååå fin! 

Her ser ni några tvålar under produktion.

Det går att beställa 
Oceanside (Hail,face och body bar) 
Pepparmint
Lone Star Lavender 

Tvålarna kostar 80kr st, men kjöper du 5 eller fler kostar dom 70kr.
Här kan ni läsa mer och även se frakt kostnader.http://www.tessidess.se/hillbilly-goatsoap-18768097

Vill ni beställa så maila mig på rachel.johnsen.rj@gmail.com
Innan 20 nov.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar