lördag 16 november 2013

Blåsig lördag kväll

Ute blåser det kraftigt,men här inne är det varmt och mysigt. Min älskade har gjord jätte god Porterstek till middag i dag och den var bara himmelskt god.
Min man är den bästa man kan få.

Jag har varit ganska dålig helt sedan vi flyttade i juni och jag blir så frustrerad för det är så mycket jag vill göra men jag orkar nästan ingen ting. Men jag pysslar lite ibland (fast det kanske bara blir en halvtimme i taget) har sytt ett par godnattänglar som snart är klara.



Och snart är det jul, jag stressar aldrig till  jul så det är inget problem,jul blir det ändå eller hur? Men jag vill  ju orka baka lite och göra lite fint. Men jag för vara glad för det jag klarar av,och det kommer ju ändå inga hit så det spelar ju ingen roll.
Jag har min underbara lilla ängel som lyser upp mina dagar

Tänk så mycket kärlek man får av en sådan liten kropp, och om allt går bra så föds det en ängel till vid jul som flyttar till oss i mars,det måste bli värdens bästa julklapp.

Nej nu är det nog lägg dags,kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar