torsdag 31 oktober 2013

1 nov

Helt otroligt hur tiden bara rusar på!

Kl är nu 6:30 och jag är redan uppe,men så blir det när min kära jobbar förmiddag. Men jag lägger mig tidigt så det går ju bra.
Har tänt ljus och sitter och myser med en kopp kaffe och fast det går mot vinter så känns det ganska ok.
Huvudet bara bubblar över av kreativitet och skapar lust för tiden så det är synd inte kroppen hänger med för då hade jag nog fått producerat en hel del.
Men jag har gjort ett par nakenfisar som väntar på att jag skal orka sy natt skjortor till dom.

 Jag glömde när jag la ut bilder på det jag har stickat att visa tröjan jag stickade till lilla Ozzy


Jag är lite kär i lilla Ozzy och skulle önska han inte bodde så långt bort för jag skulle vilja gosa lite på honom....puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar