måndag 16 januari 2012

Herlig tur..

ja det har vi vert på i dag. Mamma, jag og lilla Lilja gikk en bit av kyststigen og denne fine utsikten hadde vi når vi satt og drakk kaffe.

Dessverre var det litt glatt og gå men vi klarte oss uten noen brudd :-)

Har en veldig trött liten hund her hjemme, men nå skal jeg snart steke köttboller og da våkner hun nok til kan jeg tenke meg.
I ovnen står ett lavkarbo bröd som jeg köpte mixen til på helsekost

Brødet blir veldig lite og dyrt så heretter baker jeg andre lavkarbobröd, men pröve går jo og jeg gleder meg til og se om det er godt.
Nå som jeg kommer til og gjöre god middag hver dag blir det også bra mat og ta med til jobben og da får jeg brukt for dette fine nettet jeg fikk av Ida i julepresang :-)



Nei nå skal jeg steke köttboller og så blir det en kveld på sy rommet, så dere som venter på nye ting jeg har sydd får nok snart se noe nytt her på bloggen.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar