fredag 27 november 2009

Fredag kväll!

Har inte fått så jätte mycket gjort i dag, har bare små pysslat lite.
De dagliga sysslorna har jag självklart gjort men det gör man ju alltid så det räknas inte.
Linus har åkt till sin pappa i helgen så jag har inga av mina barn hemma, Ida kommer hem till lucia och det ska bli så mysigt!

Vet inte riktigt vad helgen vill bringa men ska göra det bästa för att den skal bli bra.

Jag ringde ett samtal i dag för att tala om att jag gärna vill hoppa in och jobba i Österbymo och damen jag snacka med var mycket positiv och trevlig så det är bara att hoppas det blir lite jobb :-)

Här kommer lite bilder från i dag






Nusse lå en liten stund i mitt knä och det är inte så ofta nu för tiden, han är mest ute tycker jag min älskade Nusse!

Önskar er alla en mysig fredag kväll! Kram

3 kommentarer:

  1. hei i kvelden.
    så koselig du har det hos deg,tenk snart jul,går så fort nå.
    nydelig den nusse er,elsker katter.
    ha en fin advent helg og tvi tvi til jobb
    klem fra sylvia,
    jeg satt meg som følger,

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för besöket - och raderna! Det är alltid så kul när någon ny besökare lämnar ett spår efter sig :)

    Nej, tyvärr har jag bara tillgång till brännugna liten nu och då. Jag brukar ibland gå kurs på medborgarskolan och de är så justa att de låter mig köpa lera och greja hemma ibland. Roligast är dock att dreja men då måste jag går kurs för att få tillgång till en skiva...

    Hoppas vi ses igen!

    Sköt om dig och fortsatt trevlig helg :)

    Anna

    SvaraRadera
  3. Takk for fine ord:)
    Har lagt meg til som følger:)

    Have a nice day
    Klem Nina

    SvaraRadera