måndag 30 november 2009

Dagen i dag

har varit lång på något vis. jag var lite handlings förlamad på förmiddagen.Men jag fick mig en tur ut i friska luften och upp för att köpa mjölk till gröten jag skulle bjuda pyssel tjejerna på i kväll.


Satt en stund och bläddrade i denna men det blev inget bakat i dag, tur man har lite på lager ;-)

Jag gjorde jule fint med många tända ljus till tjejerna skulle komma. Hade även gjort små paket till dom och det var uppskattat. Tyvärr blev vi inte så många men så är det i bland, men vi hade jätte trevligt och myste med julgröt,saffrans bulle och skumtomtar. Jag tycker verkligen om mina mysiga pyssel kompisar! Stor kram till er alla och speciellt till er som inte mår så bra i dag.


I morgon kväll är det avslutning på keramik kursen och jag får hem mina saker,jätte spännande och så hur dom blev med glasyren.
God kväll och kramiz till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar