söndag 29 november 2009

1 Advent!

Ja så var det äntligen första advent! Jag har avslutat mitt jul pysslande och städande i köket och det blev jätte mysigt här kommer lite bilder

Den gamla burken är efter min käre farmor!





Årets advents ljus!


Kransen har kommet upp fast den inte var riktigt lika fin längre,men det blev ganska bra eller hur?

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag hade något på gång med ett gammalt lakan jag köpt på Erikshjälpen, och detta var vad jag gjorde


Lampan är helt unik och det finns ingen mer i hela värden. Den har en god vän till min mormor och morfar gjord och de fick den i bröllops present,jag tycker den har blivit riktig mysig med den nya skärmen.
919186" />


Ja det blev endel bilder i dag men det är kul med bilder tycker jag och jag hoppas ni också tycker det!
I morgon kväll blir det jul mys kväll här med pyssel tjejerna,ska bli mysigt!
Fortsatt fin 1 advents kväll till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar