onsdag 10 oktober 2012

Travel dag..

I dag har det vert en bra men travel dag. Hadde litt ärenden som måtte gjöres, også var jeg på personalmöte på jobben. Veldig koselig og se alle igjen, men også litt vemodigt. Har jo värt sykemelt ganske lenge nå og det ser ut som att det blir lenge til da ventetider til spesialister er veldig lange...sukk!

Men men man skal väre positiv og det forsöker jeg og väre så gott det går, i går kveld orket jeg og sitte og sy litt og fikk nesten ferdig en Tilda nisse som jeg begynte på i fjor.

Humor må man ha!

I morgen skal vi i 18 års bursdag til mine fine sösken Marius og Marte, hu og hu så lenge det kjennes siden jeg var 18 år. Men skal jeg väre helt ärlig så skulle jeg ikke ville väre 18 år det hadde hållt fint  med 25 for min del..hi hi!

Har begynt og se på Farmen og jeg er helt nödt og se i kveld, for det kan bli arttig fram over tror jeg, ser dere på Farmen?

Om det er noen nye som har lyst og fölge bloggen min så er det noe som er galt med den funktionen, men jeg skal forsöke få hjelp og fikse det så fort som mulig.

Dere ser sikkert att det er masse med skriv feil når jeg skriver, men det er så att etter 22 år med ett annet språk, vet jeg ikke lengre om jeg skriver svensk eller norsk eller noe mitt i mellom :-)

Ha en fin fin kveld!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar