söndag 21 oktober 2012

Snart er helgen over....

Helgen har gått super fort, men hele livet går fort syntes jeg. Begynner jeg og bli gammel?....
Har mest tatt det med ro i helgen men i går var vi en liten tur på Panduro og dår kjöpte jeg to helt nydelige stoff biter som dere skal få se i morgen (det er for mörkt og ta bilde av de nå)

Har faktisk värt litt piggere i helgen og orket og sitte og göre färdig min Tilda nisse som jeg begynte på i fjor (bilde av den også i morgen) Det er veldig frustrerande når man vill sy og strikke og ikke orker, men jeg er super lykkelig de gangene jeg orker.

Også har jeg verdens beste man og min lille Lilja som gör dagene lyse for meg.
Så når alt kommer om kring så skal man ikke klage. Jeg har det gott og har min fine familie näre og barna mine som jeg älsker over allt.
Ha en fin uke alle mine lesere!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar