lördag 14 maj 2011

Här är jag!

Ja det har inte blivit mycket blogging här senaste tiden, men jag har liksom inte känt för det och så har jag inte haft något att visa er. Allt är bra här men vi har haft en del tragiska dödsfall runt oss som har tagit ner oss lite.
Man blir trött och sliten.

Jag vet inte om jag har berättat detta men jag har fått fast jobb i vimmerby kommun där jag jobbar nu. Toppen!

Nisse är nu kastrerad och jag måste bara visa er en bild av honom efter han kommit hem och började vakna, han var tydligen mycket hungrig för han släpade sig till mat skålen, men han somnade tyvärr i maten flera gånger innan han kunde äta. Stackar!



Tur man bara kastreras en gång!

Ha nu en fin lördag alla som fortfarande läser detta! Kram
 

5 kommentarer:

  1. hei Rachel.
    å så trist med dødsfall, en blir sliten av sånt såklart.
    bra at du er fast ansatt,grattis med det.
    så håper jeg livet smiler til deg og dine,
    det er dere fortjent nå.
    ha en fin helg.
    lem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Hei Rachel :)
    Klart vi følger deg fremdeles :)
    Stakkars Nisse. Ikke kjekt å bli kastrert.
    Trist å høre om dødsfall. Sender deg varme tanker.
    Klem Ellen

    SvaraRadera
  3. Hej ! Låter inte roligt att få dödsbud..
    men livet är ju så där konstigt ibland ..
    Fullt av överraskningar .. men tyvärr inte goda alltid .
    Hoppas du kommer igång igen ....och kan njuta av allt det fina vi har runt oss just nu .
    Kan ju berätta att vi idag grävt upp våra första nypotatis ..De var rysligt gott ..
    Ha det bäst

    SvaraRadera
  4. Hei Rachel.
    Masse gode tanker til deg og familien din fra meg!
    Klem fra Janne.

    SvaraRadera
  5. Skjønner hvordan du har hatt det, men du har vært savnet her i bloggland.....så flott at du er tilbake. Varm stor klem fra meg

    SvaraRadera