torsdag 19 maj 2011

Det skal vist bli bra väder i helgen!

Hoppas verkligen det blir fint så jag kan fixa lite ute. Har också lite jag skal sy och om det är fint kan jag ju  sitta ut :o)
Sitter och lyssnar på Radio Norge som jag tycker är super bra med mycket bra och varierad musik.

Nu är det bara 1 vecka (på söndag) till Ida ska på sitt bal på Vadstena slott. Jag lovar er att det kommer komma massor med bilder här på bloggen efter jag har varit där och fixat henne och från innan balet med kavaljeren.

Jag jobbar kväll i dag och det var så skönt att få sova lite längre, då jag har varit så otroligt trött senaste dagarna.

For er som undrar hur det går med vikten kan jag meddela att jag de senaste 3 veckorna har gått ner 3 kg och mist 8 cm i midjan :o)  jag är jätte glad för det är ju magen jag vill bli av med.

17 gick obemärkt förbi här i heimen, jag orkade inte göra något extra och så jobbade jag kväll. Men jag kan berätta att jag blev varm i hjärtat när jag så detta i Vimmerby


Det bor en norsk kvinna i det vita huset.
Nu får det bli lite sen frukost så ni får ha det bra, kram!

6 kommentarer:

  1. Håper du år fint vær. Man får litt ekstra energi av sola. :)
    Her er været supert, men Eimund er blitt så forkjøla igjen, så vi må være inne. Jeg skal prøve å sy en vimpelrekke for første gang.
    Klem Ellen :)

    SvaraRadera
  2. Håper solen vil skinne på deg, Rachel.

    Her er det regn og blåst, og slik skal det visst fortsette de neste dagene.

    Klem

    SvaraRadera
  3. Här har det gått från att regnet vräkt ner till strålande solsken och 20+, självklart tog jag promenaden när det regnade... *suck*
    Med önskan om en trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Her i rogaland har det blåst og regnet lenge.. håper og det snart blir litt varmere og mer sol.. kanskeje i juni? :0)
    Så flink du har vært ..- 8 cm wow... kjenner jeg blir litt inspiret av deg ..
    gratulere med jobben! Koselig! Gleder meg til å se bilder av jenta!!
    Håper monsen og gjør det bra!
    Jeg har det og litt stille på bloggen, energien mangler så det blir bare at jeg er inne å myser hos andre!
    klem fra odin

    SvaraRadera
  5. Her er det bare regn og kaldt.....men en dag kommer vel sommeren hit også. Sender deg iallefall en sommerklem

    SvaraRadera
  6. *Skickar* den finaste vårbukett jag kunde plocka till dig !
    Ja i fantasin får kolla .....
    Hoppas allt är bra med dig och att dotra balen gick fint ..
    Man hinner inte med bloggen just nu för man är ju ute hela dan och på kvällen är man helst slut.
    Ha det bäst....

    SvaraRadera