torsdag 9 december 2010

Tiden går så fort!

Men Nisse och Nusse brir sig inte om att det snart är jul de tycker bare det är viktig att vi eldar så de kan ligga i favorit stolen och mysa :o)
Redan torsdag i dag tiden bara flyr. Men jag är faktisk inte stressad och jag tycker nog jag har läget under kontroll inför julen. Har självklart en hel del kvar att göra men inget stress bara mys.
Jag älskar att klura ut julklappar och jag har endel kvar men jag har en aning vad jag skal ge så det blir nog bra.
Jag även fått en beställning på 3 kuddar med bilder på som jag skal göra åt min jobbarkompis Elisabet.
Helgen som kommer skal det bakas norske leser på lördag och på söndag skal jag jobba i Carinas affär, så alla som bor i närheten av vimmerby kom till "Mitt Hem" och handla julklappar av mig på söndag mellan 12 och 16.
Här om dagen fixade jag min ljuskrona så den blev lite julfin

























Det blev mysigt tycker jag och ser fram i mot att tända ljusen på julafton. På bordet ligger en massa tavlig som jag just då hålt på och hänga upp den dagen. Färgen på väggarna är en färg som heter mullvad och  den är ganska mörk , här skiner solen så den blir annorlunda i färgen. Vi har vitt golv och vita möbler .
Ha nu en jätte fin dag och stressa inte för mycket! Kram kram!

2 kommentarer:

  1. For et herlig bilde av kattene, her er minus 17 så det fyres godt. Må si at jeh heller ikke føler meg så stresset for julen, det viktigste er vel å ha tid til hverandre, for ingen vet noe om morgendagen. Slike kringler baker jeg også til jul, så godt, det mest populære bakverket til jul her i huset. Kos deg med dine adventssysler min venn....klem fra meg

    SvaraRadera
  2. Jättefin ljuskrona, och fina katter också förstås =)

    SvaraRadera