torsdag 30 december 2010

Snart ett helt nytt år!

Ja tänk ett år till har nu gått och jag tycker det har gått så otroligt fort.
2010 har varit ett år med både trista och lyckliga händelser i mitt liv och jag kommer inte att gå in på det nu. Men jag hoppas 2011 blir ett år med bara positiva saker som händer.

Julen har varit jätte mysig då både barnen och mamma, pappa har varit här. Jag har haft ledigt julafton och 1-2 juldag men sedan har jag jobbat, och nu skal jag jobba hela nyttårshelgen. Men det gör inget och jag har ledigt måndag och tisdag nästa vecka :o)

Här får nig bild på mitt bord som jag dukade på julafton.


































Här tittas det på Kalle Anka














Och så här låg Nisse och Nusse en kväll när det var riktigt varmt här





















Även fast det är jätte varmt så envisas dom med att ligge ganska nära den öppna spisen,katter gillar varme det är helt klart :o)

Till sist vill jag önska er alla  ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

4 kommentarer:

  1. hei vennen.
    så koselig et innlegg, å så deilig å høre at du har hatt din familie på besøk, vakkert bord på julaften, så nydelig du hadde gjort det,
    ja tenk nå står vi foran et nytt år igjen..
    tusen takk for alle fine innlegg du har gitt oss, å takk for dina så alltid koselige hilsner. jeg gleder meg å følge deg inn i 2011,
    Godt Nyttår vennen..
    stor bamse klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Hejsan pysselvännen !
    Läste just att Nusse kommit hem ,det var ju för väl , synd han inte kan berätta vad han varit med om...och varför han varit borta ..
    Så fint du dukat bordet , där måste varje gäst känt sig välkommen .
    Tack för din goa ord hos mig .
    Väntar med spänning på en bild på din katt..
    Gott Nytt År på dig och en önskan om att 2011 ska bli ett superbra år för oss alla
    Massor med kramar

    SvaraRadera
  3. Så herlig med et slikt fint pyntet bord. Nydelig bilder i headeren din. Vil takke for alle koselige kommentarer og inspirasjon i året som har gått. Gleder meg til å følge deg videre...stor nyttårsklem fra Mona

    SvaraRadera
  4. Så kjempeflott alt sammen var, og det beste av alt er jo at man i tillegg koser seg sammen.

    Håper du får et godt og lykkelig 2011.

    Klem

    SvaraRadera