måndag 4 oktober 2010

Här sys det

Jag syr och syr och till er som tycker jag får mycket gjort kan jag berätta att jag gör nästan inget annat just nu. På lördag är det höst marknad i Vimmerby som jag skal vara med på så efter det blir det att ta tag i livet *ler*

I dag jobbar jag kväll så just nu sitter jag och syr i hop en massa kroppar,så här ser mitt bord ut just nu :o)
                                                                                                      
                                                                                                            













Här sitter ett gäng och väntar på nya hem






































Har också sytt två små kuddar












Må gott alla!


6 kommentarer:

  1. Wow for en jobb du har gjort, du er kjempeflink, og regner med at den i lyseblått skal bli min. Kjempefin.

    Lykke til med salg på markedet.

    Klemmer fra Ann<3

    SvaraRadera
  2. Damene blir kjempeflotte! De blir nok solg kjempefort!! Søte puter du og har laget!!
    klem fra wenche

    SvaraRadera
  3. Skulle gjerne ha vært på det markedet.....du får nok solgt dine fine ting, du er jo kjempeflink. Lykke til med det.....klem fra meg

    SvaraRadera
  4. Du er virkelig utrolig flink med disse dukkene. De var nydelige!
    Klem Ellen :)

    SvaraRadera
  5. Det er ihvertfall et ryddig hobbybord du har, og dukkene er helt fortryllende.

    Synes det er lenge siden jeg har hatt besøk av deg, men du har vel travle dager.

    Klem

    SvaraRadera
  6. Hej !
    Tack för du varit och hälsat på mig och gett mig tips , de med pensel var ju bara så fiffigt!!
    Lätt som en plätt att vända nu ju !
    Men jag blir allt avis när jag ser på dina fina Tildor .
    Lycka till på Marknaden !
    Lite för långt annars hade jag kommit !
    Kram på dej med // Ingmarie

    SvaraRadera