onsdag 27 oktober 2010

Award!

Denna fina Awarden har jag fått av Sissel med den fina bloggen  En tid for allt när man får den skal man tacka den man har fått den av och det gör jag nu
Tusen hjertlig takk Sissel jeg blei kjempe glad :o)
Och så skal man berätta 3 saker man gillar att göra, och då får jag väl ta något ni inte redan vet.
Jag gillar att
-Sitta vid havet
-Ta det lugnt på morgonen
-resa
Och till sist skal man ge denna Awarden vidare till 5 Bloggar man tycker om och här kommer dom


- Hjemmebest  som Sylvia har och som visar ett helt underbart vackert hem.
-Bagarstugan   som bakar heliga kaker och delar med sig av goda recept
-Barbros lille atelie för att hon har en fin blogg som gir massor med inspiration
-Smykkas  for hun är helt fantastisk till och göra vackra smycken
Den sista vill jag gi till min dotter som också har en blogg, men som är mycket personlig så ni får ingen länk dit.
Gå in på dessa fina bloggar och titta om ni inte har gjort det ,det finns mycket fint att se.
Nu skal jag äta och sedan sy lite. Vi hörs och ses!

4 kommentarer:

  1. Den er velfortjent, vennen!

    Er så jo glad i bloggen din (og i deg selvfølgelig!)

    Håper du har det bra og at du får en fin kveld!

    Klem

    SvaraRadera
  2. Grattis med velfortjent award! Og tusen takk for at du deler den med meg, snille du! Takk for fine ord og!

    Klem

    SvaraRadera
  3. gratulere med adward vennen,
    å tusen takk for at du tenkte på meg.
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. 1000 tack vad gulligt av dig!
    Många sköna hösthälsningar till dig Rachel.

    Mvh Lisbeth

    SvaraRadera