torsdag 8 april 2010

Hej hej !

Solen skiner ute och det är 12 grader, äntligen lite vår!
Jag är fortfarande inte på topp, ska til läkaren i dag så får vi se vad som händer.
Men det finns ett ljus glimt och det är att Ida och mamma kommer hit i dag, det skal bli så mysigt att få krama om dom.
Har inte orkat sy något senaste tiden men jag skal visa er lite annat fint som min mamma har gjort.



  Detta är ett vägg täcke/bilde med havs motiv på, jag älskar havet och längtar dit!
Till sist en riktig livs njutare, Nisse ligger på sin pappas bak ben och sover så gott!
Ha en fin dag och tusen tusen tack för alla fina kommentarer, ni är så snälla!

8 kommentarer:

  1. hei Rachel.
    så godt å se deg igjen...
    koselig du får besøk av mamma.å så fine ting hun lager,nytelse å se på.du har nok arvet etter henne skjønner jeg,.
    håper alt går bra hos legen,ta en dag av gangen min venn.
    stor bamse klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Hei.

    Så lekker den ugla di var! Jeg kunne også tenke meg å sy en sånn :) Likte fargene!

    God bedring!

    Klem Anita

    SvaraRadera
  3. Hei Rachel!
    For et nydelig bilde din mamma har laget! Skjønner hvor du har fått sygenene fra:-)

    Håper alt går bra med deg, og tusen takk for koselig hilsen!

    Klem

    SvaraRadera
  4. Jeg elsker også havet , det gir ro i sjelen, Det bildet var kjempefint. Du får kose deg sammen med dine kjære, knuseklem fra meg.

    SvaraRadera
  5. Kan ikke annet en å sende en vårklem fra Norge med masse gode tanker om at du snart føler deg bedre!
    Det er vondt å slite som du gjør, jeg kjenner følelsen, selv om jeg ikke vet grunnen til at du sliter.

    STOR KLEM TIL DEG!

    SvaraRadera
  6. Du må ha en ordentlig flink, mamma, og du har nok de rette arvestoffene i deg.

    Håper inderlig du får bedre dager, Rachel, og at du kan nyte besøket.

    Varm klem

    SvaraRadera
  7. Så fint veggbilde!

    Det ligger en Award til deg på bloggen min!
    klem odin

    SvaraRadera
  8. Åh. så flink moren din er. Flott bilde!:)
    Håper du blir frisk og rask snart! Klem:)

    SvaraRadera