lördag 8 oktober 2011

Tidig morgon och - 1 grad....

Ja i dag visade -1 grad ute så nu är hösten verkligen kommet. Sitter här och myser med kaffe och Katie Melua.
Här hemma är det ganska kaos just nu, Micke renoverar för fullt och jag gör så gott jag kan och orkar hjälpa till. Har packat det mesta men mycket kan man ju inte packa då det används. Men jag undrar en sak, om inte  Nusse prövade och tala om för mig innan att han inte ville flytta. Han försökte gömma sig bak en flytt kartong ;o)



































I går hade jag en riktig härlig dag med min fina vän Carina. Hon fick äntligen sin jul klapp, vi var och badade bubbel bad i 2 timmar och hade så mysigt.



Först myste vi med goda tunnbröds mackor och lite nötter.


Sedan blev det bubbel och så här glad blev Carina när hon klev i badet.














Härligt att ha en sådan fin dag med sin bästa vän innan man flyttar.

Ja nu är det bara 3 veckor kvar innan flytt lasset går till Norge, känns så konstigt. Micke har ev ett jobb på gång också så det känns bra, hoppas han får det för det skulle passa honom.

Ja det var väl det hela för denna gången. Kram på er mina tappra läsare som orkar vänta på mina inlägg!

2 kommentarer:

  1. hei.
    ååå dette så herlig ut.
    ser ut som dere riktig koser dere der,
    nyyydelig,
    ja du har vel endel å gjøre nå ,nærmer seg flytting fort, blir nok deilig og litt trist på engang,
    men velkommen nærmere oss ..hihihi
    ha en fin søndag
    klem fra
    sylvia

    SvaraRadera
  2. Hei!
    Så koselig at du vil være med på giveaway hos meg,og kjempe koselig at du i tillegg følger bloggen min. Det setter jeg veldig stor pris på :o)
    La også til en facebook LIKER button i går...blir veldig glad hvis du trykker på den også jeg :o)
    Håper du har en fin,fin Torsdag.

    Klem Hege-mamma til 3

    SvaraRadera