söndag 23 januari 2011

Oj vad lite det kommer från detta hållet

Ja jag har varit så dålig på att skriva här på bloggen har liksom inte haft så mycket att skriva om tyvärr och när det gäller syandet så har det varit minimalt sista tiden. Jag har jobbat mycket kväll så det är en av anledningarna.

Jag har för två dagar sedan gått med i biggest loser klubben och ska nu lägga om mitt ätande en gång för alltid. Har inte ätit så mycket gott på år och dag, men det gäller att planera och vara förbered.I dag har jag gjort en massa mat klart inför veckan.

Så här så min frukost ut i morse + en apelsin som jag glömde ta med på bilden, jätte gott!



































2,2 kg minus dom två första dagarna är jag nöjd med, även att det bara är vatten.
Må så gott alla!

8 kommentarer:

  1. hei .
    koselig med noen ord fra deg,
    så deilig den frokosten så ut da,
    flink du er,
    ønsker deg en nydelig kveld,
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Stå på, Rachel:)
    Du klarer det du VIL klare!

    Klem fra meg:)

    SvaraRadera
  3. Så flink du er, skulle tatt et tak jeg og. Ønsker deg en herlig dag og en fin uke.

    Klem fra Mona

    SvaraRadera
  4. Frokosten så riktig innbydende ut den. Du klarer helt sikkert å gjennomføre det du har bestemt.

    Lykke til.

    Klem

    SvaraRadera
  5. Hei Rachel.
    Go for it girl!

    SvaraRadera
  6. Kjempeflott! Du e flink!!!! Vekt er noe hærses.. vips så plusses det på, og så er det et slit å få det av!!!!! Du virker kjempemotivert, så dette klarer du!!!! Frokoseten din så kjempegod ut, og det kruset du har, var kjempekul!!!!!
    Stor bloggeklem!
    odin

    SvaraRadera
  7. Men Oj ...- 2,2 kg .. det var inte illa .
    Finns massor av gott som är tillåtet .
    LYCKA TILL....
    Ha det bäst

    SvaraRadera
  8. Vad tyckte du om BL-klubben? Jag försöker samla ihop lite åsikter om alla tänkbara dieter som finns där ute så det vore kul om du ville lämna en kommentar med dina åsikter så att fler kan se om det är något för dem:

    http://biggest-loser.se/klubben/

    SvaraRadera