måndag 28 juni 2010

Bröllops helgen!

Jag tror det är flera av er som har väntat på lite rapport från bröllopet och nu äntligen skal ni få det.
Vårat bröllop blev firat 2 dagar tillende kan man nog säga. Vi började med en födelsedagsdags fest för mig på fredag kväll där alla bröllops gästerna och mina bästa vänner var bjudna. Vi hade en toppen trevlig kväll och jag fick jätte fina presenter som jag verkligen uppskattade.Här kommer lite bilder.



























Massor med god mat hade vi gjort!






















Jarle i full gang med att göra välkomst drinkar!






















Jostein med resultatet,jätte fina drinkar blev det!


















Lite gäster!








































Min glada kompis Carina som också har gjort min underbart vackra brudbukett!
















Ett urval av alla fina födelsedags presenter och bröllops presenter.













Massor med fina rosor fick jag också!




Och nu över till själva bröllops dagen!

Här hjälper Mamma och Ida mig med snörningen i ryggen på klänningen


















Brudbuketten som Carina har gjort blev jag bara så nöjd med, helt underbar!





































































































värdens finaste barn (Ida har min Bunad)






















Ja som ni ser hade vi ett strålande väder och dagen blev bara så fantastisk!
Det blev många bilder i detta inlägget och det kommer flera i morgon.
Kram till er alla från en nybliven fru och 40 åring :o)

5 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj - hvor skal jeg starte?!!
    Gratulerer med dagen til en sprek og flott 40-åring!
    Og hjertelig tillykke som "frue" - det ser ut som det ble et fantastisk bryllup! Du var en nydelig brud! Og bryllupsbuketten var flott!
    Flotte barn også - herlig at dattera di hadde på seg bunad!
    Igjen - gratulerer så mye - med alt! RVi må få se flere bilder!

    SvaraRadera
  2. Å, så nydelig du var! Og for en vakker bukett! Gratulerer så mye med både bryllupsdag og 40-års dag! Så ut til at det var en strålende dag:-) Henger meg på Pia og krever flere bilder!

    Flotte barn du har og!

    Stor klem

    SvaraRadera
  3. hei vennen,
    gratulere med bryllup,så flotte bilder du viser,å grattis med fødselsdagen å.så mye på en gang,
    herlig bukett,å så nydelig bilde av deg med nesa oppi dem,du er vakker min venn,
    ser ut som dere hadde en alldeles herlig dag,eller dager.
    takk for at du delte med oss,
    jeg er litt lite på blogg om dagen,verker så masse nå,typisk sommer for meg,men har likevel fine dager,men en blir litt lei av og til,
    ønsker deg masse flotte sommer dager,
    stor klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Kjære Rachel, gratulerer så masse med dagen og bryllupet. Du var utrolig fin og kjolen ser lekker ut. Klem Ellen :)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till er! Fina bilder :-)

    SvaraRadera